FAQPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  www.mik.fora.pl - IIIk rzadzi :D 
Obecny czas to Nie 7:28, 06 Paź 2024  ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 RejestracjaRejestracja 
 

   Forum www.mik.fora.pl - IIIk rzadzi :D Strona Główna -> Co w budzie piszczy Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
 turniej w CS   
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  


pete
Nabijacz Postów Nabijacz Postów
 · Dołączył: 06 Lut 2006 ·  Posty: 476 · Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z okolicy

PostWysłany: Pią 20:51, 02 Cze 2006    Temat postu: turniej w CS
piatek 09.06.2006, godz 15 (??), teamy 3 osobowe, 10 zl na glowe Wink

Regulamin ogulny.

1. Turniej

1.1. Nazwa turnieju brzmi: ***, zwana jest w dalszej części Turniejem.
1.2. Liga rozpoczyna działalność w dniu 15 sierpnia 2005 r.


2. Organizator

2.1. Wyłącznym Organizatorem i właścicielem praw do Turnieju jest I
liceum ogulnokształcące.
2.2. W dalszym brzmieniu niniejszego regulaminu pojęcie "Organizator"
oznacza właścicieli, administratorów, moderatorów i sędziów.
2.3. Organizator ma wyłączność na zarządzanie Ligą i określanie
sposobu przeprowadzania rozgrywek.


3. Regulamin

3.1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania poprawek do
niniejszego regulaminu i regulaminów szczegółowych każdej z gier
turniejowych, w każdym czasie i w każdym punkcie regulaminu.


4. Turniej i uczestnictwo

4.1. Turniej to przedsięwzięcie, którego głównym założeniem jest
rywalizacja w systemie meczów w grach Counter-Strike 1.6.
4.2. Liga ma charakter otwarty, a udział w niej jest odpłatny (10zł od osoby).
4.3. Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest zapisanie 3-osobowej
drużyny i zapłacenie wpisowego.
4.4. Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z zaakceptowaniem
postanowień niniejszego regulaminu i zobowiązuje do jego
przestrzegania.


5. Gracze i klany

6.1. Graczem jest nazywana osoba, która się zapisała a następnie
zapłaciła wpisowe.
6.2. Gracz musi mieć ten sam login przez cały okres rozgrywek turniejowych.
6.3. Gracz zobowiązany jest do przestrzegania zasad fair play.
6.4. Klanem jest nazywana drużyna złożona z 3 graczy.
6.5. Klan musi mieć nazwę wyraźnie różniącą się od pozostałych drużyn.
6.6. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w lidze
klanowi/graczowi, którego nazwa/tożsamość wizualna należą do
producenta napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych lub firmy branży
telekomunikacyjnej.
6.7. Nazwa klanu w żaden sposób nie może obrażać innych graczy i
naruszać zasad dobrego smaku.
6.8. Klan musi używać tej samej nazwy przez cały sezon rozgrywek turniejowych.
6.9. Gracze skupieni w klanie wyłaniają spośród siebie klanlidera –
osobę reprezentującą drużynę przed Organizatorami.


6. Mecz

6.1. Mecz jest spotkaniem - rozegraniem pojedynku - dwóch klanów.
6.2. Przed każdym meczem wykonywana jest procedura przygotowawcza.
6.3. Mecz rozgrywany jest wg zasad ustalonych w regulaminie szczegółowym.
6.4. Po meczu wykonywana jest procedura końcowa. Po stwierdzeniu
poprawności rozegranego pojedynku, graczom/klanom przyznawane są
punkty w systemie turniejowym przez sędziów.
6.5. Jeśli gracz/klan nie stawi się na umówione spotkanie, mecz uznaje
się za zwycięstwo przeciwnika.
6.6. Dwukrotne niestawienie się gracza/klanu na mecz oznacza
dyskwalifikację z rozgrywek turniejowych.
6.7. Jeśli podczas meczu doszło do nieprawidłowości/zakłóceń,
klanliderzy (gracze) muszą to zgłosić sędziom. Ostateczną decyzję w
sprawie meczu podejmują Organizatorzy.
6.8. Jeśli procedura rozgrywania meczu danej dyscypliny wymaga
zapisywania zrzutów ekranu (screenshotów), gracz/klan jest
bezwzględnie zobowiązany to robić. W przeciwnym razie Organizatorzy
mogą podjąć decyzję o dyskwalifikacji gracza/drużyny.


7. Nagrody

7.1. Nagrodami są:
-1 miejsce- 1/2 z wpisowych
-2 miejsce- 1/3 z wpisowych
-3 miejsce- 1/6 z wpisowych
7.2. Wysokość oraz podział nagród pieniężnych jest zależny od ilości
graczy/klanów.

8. Zakazy

8.1. Zabrania się używania niedozwolonych programów, skryptów, komend
i/lub sprzętu do uzyskiwania przewagi nad przeciwnikiem (tzw.
cheatowanie). Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnej oceny
każdego przypadku budzącego wątpliwości. Oszustwo (przyłapane na
gorącym uczynku lub udowodnione po meczu) zostanie ukarane przez
wykluczenie z turnieju bez możliwości powrotu.
8.2. Zabrania się wykorzystywania ewentualnych błędów występujących w
grze/na mapie. Przypadki tego typu będą traktowane na równi z
cheatowaniem.
8.3. Zabrania się słownego, wulgarnego atakowania użytkowników
turnieju. Gracz obrażający innych uczestników – w turnieju i poza nią
– zostanie ukarany.

9. Kary

9.1. Organizatorzy mają prawo stosować kary wobec graczy/klanów
łamiących postanowienia niniejszego regulaminu.
9.2. Konsekwencje łamania regulaminu może ponieść nie tylko
bezpośrednio winny gracz, ale również cały jego klan.
9.3. Oszustwa będą karane wykluczeniem z Ligi bez możliwości powrotu,
a rozegrane mecze zostaną potraktowane jako zwycięstwa poszkodowanych.
W przypadku rozgrywek drużynowych obowiązuje zasada odpowiedzialności
zbiorowej – zostanie wykluczony CAŁY klan niezależnie od tego, czy
oszukiwał jeden gracz czy wszyscy.

10. Fair play

10.1 Każdy uczestnik jest zobligowany do przestrzegania zasad fair
play - dzięki temu rozgrywka będzie przynosiła satysfakcje i radość
wszystkim uczestnikom.
10.2. Najbardziej chwalebne przykłady czystego i uczciwego
współzawodnictwa zostaną wyróżnione przez Organizatorów.

11. Postanowienia końcowe

11.1. Do spraw nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają
zastosowania odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.















Regulamin szczegułowy.


1. Regulamin

1.1. Niniejszy regulamin jest jedynie uzupełnieniem regulaminu
ogólnego turnieju.
1.2. Niniejszy regulamin, podobnie jak regulamin ogólny turnieju,
obowiązuje wszystkich graczy Counter-Strike 1.6.
1.3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania poprawek do
wszystkich regulaminów, również na wniosek graczy.


2. Fair play

2.1. Organizatorzy proszą o przestrzeganie zasad fair play - dzięki
temu rozgrywka będzie przynosiła satysfakcje i radość wszystkim
uczestnikom.
2.2. Najbardziej chwalebne przykłady czystego i uczciwego
współzawodnictwa zostaną wyróżnione przez Organizatorów.


3. Rozgrywki

3.1. Tylko klany mają prawo uczestnictwa w rozgrywkach ligowych
Counter-Strike ver. 1.6.


4. Serwery

4.1. Mecze rozgrywane są na serwerach ligowych wyposażonych w
zabezpieczenia antycheaterskie (Valve Anti-Cheat Secure).
4.2. Serwery powinny być ustawione na MR-15 w zabezpieczonej wersji i
z poniższymi zmiennymi:

mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 15
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0

sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000

decalfrequency 60
pausable 1
log on
edgefriction 2
host_framerate 0


5. Mecz

5.1. Każdy mecz fazy pucharowej odbywa się na jednej mapie, wybranej
przez Organizatorów w systemie MR-15 (15-rundowym).
5.2. Zestaw dozwolonych map:
- de_dust2
- de_inferno
- de_nuke
- de_cbble
- de_train

5.3. W meczu do wyboru są dwie frakcje:
- Terrorist Force (TF),
- Counter-Terrorist Force (CTF).
5.4. Na mapie klany muszą zagrać w obu frakcjach - zarówno TF jak i CTF.
5.5. O pierwszeństwie wyboru frakcji decyduje tzw. nożówka, czyli
przedmeczowa walka na noże.
5.6. Zmiana frakcji następuje po rozegraniu 15 rund.
5.7. Każda runda trwa 1 min. 45 s.
5.8. Zwycięża klan, który wygra 16 rund.
5.9. Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie
ekwipunku i broni na początku każdej z rund.
5.10. Podczas meczu każdy członek drużyny jest zobowiązany do
nagrywania dem i wykonywania screenshotów (musi je przechowywać).
Obowiązkowo po 15 rundach.


6. Zakazy

6.1. Zabrania się wykorzystywania błędów na mapie np. umieszczania
bomb w miejscach, które uniemożliwiają jej rozbrojenie. Zachowania
tego typu będą traktowane na równi z cheatowaniem (patrz: regulamin
ogólny Ligi).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry      Zobacz profil autora

djmrz
Kujonek Kujonek
 · Dołączył: 06 Lut 2006 ·  Posty: 126 · Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRZ !

PostWysłany: Sob 7:29, 03 Cze 2006    Temat postu:
czyli mozna spoza szkoly ;p to lipa Razz i chyba w domach bedzie grane wiec nie oplaca sie brac udzialu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry      Zobacz profil autora


pete
Nabijacz Postów Nabijacz Postów
 · Dołączył: 06 Lut 2006 ·  Posty: 476 · Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z okolicy

PostWysłany: Sob 8:43, 03 Cze 2006    Temat postu:
nie w domach Razz w szkole Razz mozna przyniesc swoja klawiature, swoja myche i swoje sluchawki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry      Zobacz profil autora
   Forum www.mik.fora.pl - IIIk rzadzi :D Strona Główna -> Co w budzie piszczy Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

 Strona 1 z 1   
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
 Wybierz sortowanie postĂłw  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Legenda
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin